Rabia1995 23Zumra Vajina ağrı nasıl canım sende bende öyle yürürken falan değil de yatarken saga sola dönerken agrım var bacak arama yastık koyuyorum 😁
23Zumra Rabia1995 canim yuruken af edersin vajinama boyle birsey batiriyorkar gibi ve normalde yatarken kalkarken felan da hani uzun sure spor yapmasin da sonra yaparsin vucudun agirir ya kaslarin ha vajinamda oyle bi agri var
Serpilll 23Zumra benmde öyle sol bacagımın kökü soldan saga dönerken oy oyy dyerek dönyorum yırtılıyomuş gbi acyor
Mrnz 5461 benmde son 7 gün arayan hala doğuramadn mı diyo ve senn gibi hiç bir belirtim yok doktorum 17 temmuza kadar bekleyeceğimizi söyledi
5461 Mrnz acaba bugün suyum gelicekmi acaba nişan geldi mi sancim baslicakmi diye düşünmekten yoruldum 😏ilk doğum mu
5461 Mrnz benim ikinci doğum um doktorum bakmadı hiç bnde onu merak ediyorum acaba bu sefer gittiğimde bakarmi
Mrnz 5461 bilmiyorum ki benim doktorum cuma gitmiştim çarşamba çağırdı tekrar muhtemelen kontrol edecek göbeğimde inmedi çünkü hiç ama normal doğum için vucudum mu uygun değil demeye başladm
zeynepsalgarr1 Rabia1995 12den sonra nasipse 40 oluyoruz kızımla ve yarın kontrol zamanı... dualarınıza ihtiyacım var umarım yarın doğurur evime kucağımda dönerim🙏🏻🌸
Mrnz Kızlar nst de sancılarınız kaç çıkıyor ben en yüksek 74ü gördüm ama hiç hİssetmiyorum normal mi doktorda sancın yok diyo
Kahraman35 kartanesi_63 evet sezeryan olacak. Aslında korku diyemem karışık duygular. Nasıl olacak endişesi, mutluluk falan. ....
Usya34 Tubamsl Aynıyız benımde salı kontrolüm var ama ben sezaryen istiyorum o tarihlerde alırım demişti bakalım hepimiz için hayırlısı çok heyecanlıyım 😊❤️❣️👶