Rabia1995 38+1 benimde. Çarşamba günü çatı muayenesi yapacak doktorum, bebek baş aşağı pozisyona girdi ağrılarım arttı. Son gün 20 temmuz o zamana kadar gelmesin bekleriz gelmezse 41.haftayıda bekleriz yine gelmezse suni sancı verir başlatırız doğumu dedi. Bende doktorum da sezeryan istemiyoruz. İnşallah çok vakit kaybetmeden normal doğumla gelir miniğim :)