sebnemrah yok onlardan olan bir şey değil, doğumu da tetiklemiyor 13 hafta oldu benim takılali. Spinal olduğu için hiç zor olmadı ve yan etkisi de yok. Emin olun ağrınız varsa o da geçecek. Normalde takıldıktan sonra antibiyotik veriliyor ama hamileyim diye o da verilmedi, 1 kere seruma yapıldı hastanede. Hiç bir sıkıntı yaşamadık. Spinal olunca emin olun çok kolay korkulacak bisey değil. Bende de enfeksiyon çıkmıyordu böbrek genişlemesi vardı. Grace 2 yani derecesi. Korkmayın ya Allah'ın izniyle bir şey olmaz. Icinize ferah tutun