SaniyeTan herkese geçmiş olsun öncelikle. Benim 15 senedir böbrek rahatsızlığım var. Hamile değilken bile birkaç kez stend takıldı. Normalde tamamiyle bayiltilaeak yapılıyordu bana ama bebek olduğu için spinal anestezi oldum. Böbrek hastası olduğum için Hamile kaldığımdan beri usg çakılıyordum. giderek genişleme olduğu için 20 hf da uygulandı. daha önce bildiğim için koşulacak bisey yoktu tek korkum bebeğe birşey olmasın idi. Spinalde ciğerlerim anestezi ile dolmadığı için bebeğe bir zararı yoktu. Hiç bir yan etkisi yok, zaten takılmadan da ağrım olmuyordu. benim de parankim çapı 38 filandı normal birine göre çok yüksek bir değer. Eğer doktorunuz uygun gördüyse haftanız ilerlemeden takılsın, rahim başlarda aşırı buyumedigi için takılması daha rahat oluyor. Zaten anestezi işlemi ile toplam yarim saatlik bir şey. Akşama taburcu oluyorsunuz. Bebeğinizi koruduğunuz kadar kendinizi de koruyun. Benim gibi diğer bobreginiz de çalışmıyorsa bir de daha dikkat etmek gerek 😊 bu arada şuan 33 hf olduk ..