alinci01 ben dün bu postu açtım yakındım hiçbir şey yok diye ama ilk defa kasılmam oldu gece acile gittim. Nst'de sancım çıktı, 1 cm açılma ve su sızıntısı. Serum taktılar sabah da gönderdiler. Ben sancıları hissetmiyorum ama. Sadece kanım taş gibi sert oldu ve bebek hareketi azaldı. Bu hafta kendi doktorun suni ile başlatabilir dediler çünkü bebeğin suyu azalmış. Bana sorsanız hiçbir belirti yoktu ama alttan alta ilerliyormuş meğer 😊