Ağrı sancı kasılma tık yok. Hiç olmadı. Yalancı sancı bile yaşamadım. Olmak zorunda da değilmiş zaten. Aniden apar topar doğurmaktan korkuyorum eşim şehir dışında. Öte yandan 40ı geçsin de istemiyorum kilosu normal doğumu zorlayabilir çünkü o zaman. Sizde durum ne?