Tugba12345 Sona geliyorz yavas yavas kıyafet eksiklermiz bitti diger ihtiyaclara gectik yavastan 30 haftalk olduk artik kzmla 👶🏼🎈sizde durumlar nedir kzlar deterjan olarak uni baby aldm nasl sizce [url=https://hizliresim.com/JVk5bq][img]https://i.hizliresim.com/JVk5bq.jpg[/img][/url]
feyzaa34 Tugba12345 kuzummm çok güzel görünüyorlar prenses sağlıcakla giyer inşallah☺😘❤ böyle pembis pembis şeyler görünce gözüm gönlüm açılıyor😁
Haticemre21 Tugba12345 yaaa cok güzeller 😍 bende tam bir kız aşıgıyım Allahtan sağlıklı olmasi öncelikli tabi hep bi kiz olsun istedim ama cok istedigim kesin eminin erkek olcak 😍 inanmam oyle bi bakm dedm butun o dedkleri çin rus blmem ne takvinleride beni onayladı 😂
Dorukunannesi95 Ben de deterjan olarak uni baby düşünüyorum canim sampuanini vs alacaksan mustela al asiri iyi deniyor suan trendyolda da indirimde sanirim 77 lira
Tugba12345 feyzaa34 valla insan alirken neyi guzel goruyosa onu aliyo da bi geldm baktm hep pembe almisiz 😁😁 sgl canm
Tugba12345 Haticemre21 allhm gönlune gore verir insalllh canm bnde hep erkek olsn istyodm cevremde hep erkek bebek vardi 😊 ama kız bambaskayms canm
Tugba12345 Badevehande 🙏🏼🙏🏼 insan bi tuhaf oluyor canm bakip bakip duruyorm saatlerdir kombin yapiyorm 😁🧡
Tugba12345 yesilanne97 canm bebek deterjani kokmuyordu hatta kötu bile kokuyo ondan aldm ama baklm kullanrmyim
feyzaa34 Tugba12345 sen yine sarı atmışsın araya bende full pembe 😂 sarıda çok tatlı ayyy iyiki kız anasıyız 🤩❤ şimdi erkek anaları taşlar beni😜
Haticemre21 Tugba12345 Amin insallab cümlemizin 😍 tabikide kız bambaşkadır hele de baba için. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Leyliiii Tugba12345 yaaa siz çok güzelsiniz ama güle güle kullansın inşallah benim de kızım olucak ne görsem almak istiyorum 😍❤️🎀
Tugba12345 Leyliiii aynen canm öyle oluyo valla cok guzel bebis kiyafetleri var ya insan dayanamiyo 😊
yesilanne97 Tugba12345 bi aile dostumuz kimyacı, ve bir bebek için en tehlikeli şey olduğunu söylüyor, bebek için üretilenler bile çok tehlikeli, benimde doğumuma 1 ay var ben kendi koyafetlerimizi bile yumuşatıcıyla yıkamayı bıraktım, bi araştır derim
Tugba12345 Haticemre21 aynen canm babalar baya düskn oluyo sanrm eşim cok kiz istiyodu oldu insallah kucagmza aldgmz günü de görürz canm
Deletedmom3342 feyzaa34 Kıza doyulmuyoç bir kızım var ikinciye hamileyim kızdır inşallah diye dua ediyoruz🤗🤰🏻💗