oykusss Baykaraelif Evet kuşuummm kız bebis olduğunu öğrendimm saçlar palmiye olacak 😁😁 Eşim ben yandım şimdiden diyor 😂😂 İnşallah sağlıkla kavuşalim bitanem ❤️❤️ Daha çok var ama zamana geçmek bilmiyor 🥰
Fasulyem22 oykusss tatlı kana hizli geçtiği için bebek hareket ediyor kararın da sıkıntı yok ama lütfen abartmadan yiyelim 😊😊😊🤗
oykusss Fasulyem22 Yok kız tatlı yesem sürekli şeker hastası olurdum şimdiye kadar 😂 Bir tablet çikolatayı gün boyunca yiyorum🌺
Fasulyem22 oykusss he o zaman sıkıntı yok bir kavanoz ekşi 'den sonra bir kavanoz tatlıya geçtin sandım bir an 😄😄
oykusss Fasulyem22 İlk başlarda öyleydim doktor fena kızdı aman çok dikkat et ödem yapar diye , Benim maden suyu içmem bile yasak bir kavanoz çikolata yediğimi görse tatlıyı komple yasaklar 😂😂
2lokummannesiii Baykaraelif diyet yapıyorum diyetisyene falan gittim öyle çok yemek falan yok zararlı şeyler yasak. Bence yükleme yaptır bi. Zaten herkesin yaptırması gerekiyor.
Deletedmom0032 oykusss valla ben yediğimi gizli gizli yiyorum benimki polis gece çalışıyor genelde gündüz evde bişey yediğimi görünce söyleniyor bende onu doktora şikayet edicem gidince 😂
oykusss Deletedmom0032 Ahahahah 😂😂 polislik zor meslek be bacımm benimkide sabahlara kadar müzik yapicam diye yoruluyor 🤦 Allah'ım yardımcıları olsun başımızdan eksik etmesin ❤️
Konul_Nilay Deletedmom0032 ay çok güldüm daim takip ediyo.benimkide yediriyo.meyva getiriyo ikide bir.izn yokki 5 dak yemeden duram
oykusss Fasulyem22 Benim doktorum illa ben icicem dersen çay bardağinin dibi kadar iç dedi , faydası yok olsa zaten öneririm ben sana dedi , Onun yerine su iç mesela dedi bende öyle gidiyorum 😊
Esrac oykusss 😁 çok tatlı yememek gerekmiş bende tatlıya düşkün oldum hamile olmadan öncede oyleydim :) yüzümde sivilceler var tatlı yi çok yiyorsun belli dedi yasakladı sekeri sadece meyveden almam gerektigini soyledi
oykusss Esrac Bebeğim ben tatlı yemesem de çıkıyor , bide mor mor oluyor sivilceler , Bende suna yoruyorum kız bebek annenin güzelliğini alırmış falan filan derler ya o şekilde rahatlatıyorum kendimi 😂😂
oykusss Esrac bebişin hareketini hissetmek değil de bazen cidden vücut tatlı istiyor , zaten çayı kahveyi şekersiz içiyorum, Bazen artık bı tatlı yiyim diyosun , bide bişey okudum sütlü tatlılar faydaliymis ne derece doğru bilemem 😂😂😂
Esrac oykusss benimki erkek benimkide yakışıklı bebek olcak o zaman benden güzellikleri aliyor😂 sutlu tatlılar evt faydalı olabilir süt önemli tabi sütu hiç sevmem içmiyorum tatlısından bende alayım faydasını bari😊😊
oykusss Esrac aman sütu eksik etme benim eşimin kız kardeşi ilk hamileliginde hiç içmemiş dişlerindeki kalsiyumu almış bebek , dişleri çok kötü kızın, kızı da şuan 5 yaşında onun dişleri de çok kötü aman sakın ihmal etme