Alpalp GMK hmm anladm ama mucize diyosun yanı demekkı epidural alıcam bende ılk dogum ve korkuyorum ya sancılara dayanamazsam dıye epidural gecırmezse agrıyı dıye sız ole guzel yazmıssınızkı artk epidural iyi gelirmi gelmezmi dusunmuyorum
GMK Alpalp epidural geçiriyor geçmezse ikinci doz yapıyolar zaten korkmayın 🙏🏻 Kaç haftalık bebişinizz
Esesen GMK epituralden sonra bi rahatsızlığınız oldu mu? Bir de epitural olunca hiç mi bir şey hissetmediniz acı ya da baskı o bölgede
Zeybus GMK canimm bende 35 haftalik hamileyim epidural dusunuyorum cok korktugum icin , dogum yaparken o cocuk cicarken cook sanci hissediyomusun yani epidurallin uyusuklugu gecmis oluyomu o sira
GMK Zeybus ben ne öyle çok ıkınma hissi ne de ağrı hissetmedim canım çok şükür 🙏🏻 Bacaklarımda uyuşukluk yoktu basabiliyodum ama dikişim için bile iğne yapılmadı
GMK Esesen herhangi bir rahatsızlığım baş ağrım vs olmadı. Baskı hissediyodum ama öyle çok çok bir şey değildi canım
GMK Esesen ben gittiğimde 3 cmdi normal sancımda sorun yoktu ki ben saçım taranırken bile ağlayan biriyim ama suniyi taktılar o kötyüdü canımm imkan varsa suni çekmeden kendi ağrılarınla gidersen zorlanmazsın Allahın izniyle