Merve2332 Merhaba kızlar , planlı sezaryen olanlar kaçıncı haftada oldu ? Yada olacak olanlara kaçıncı hafta gün verildi? ( sezaryen sebebiniz nedir?)
Gkhn71 Merve2332 38+4 de sezeryan düşünüyor doktorum hayirlisi inşallah sezeryan sebebim ilk hamileligim ikiz olduğu icin sezeryan olmuştum simdi kinci hamileligimde sezeryan artı başka sağlık sorunlarim var bebekken kalça çıkığı gecirmisim normal dogum yasak
ebrarmom08 Merve2332 pazrtesi gunu korktugum icin sezeryan olucam 38+6 ya denkgeliyor dun kararlastrdik biz de
Merve2332 Neslihan22 benim sebebimde korku doktorum ne şekil istiyorsun dediğinde direk sezaryen dedim 35 haftayız bakalım inş benimde 38de gün verir
Neslihan22 Merve2332 ama genel yapmayin spinal en guzeli en azindan bebegi en son siz gormuyorsunuz😍😁
Aylininzz Merve2332 özelemi gidion acaba bende korkuom normalden ama bebek baş aşağıda norml gozukuor korkuorum
Merve2332 Aysenur01 sanırım genelde 38 haftayı geçince gün veriyorlar , size bir hafta önce mi söyledi şu gün gel doğuma diye
Ozge3747 EsZe Çoğunlukla evet canım. Çünkü o bebeklere kıymetli bebek diyorlar ve doktorlar riske atmak istemiyor. Benim de o yüzden sezeryan olacak.
Aysenur01 EsZe öncesinde çok düşük yaptım üstüne tedaviyle gebelik olunca doktorlar risk almıyor sezeryan diyor
Miniklerim_ Kendi isteğimle sezaryen oldum canım ve bebeğim kanala girmişti doktorum daha zaman var demişti ben alınmasını istemiştim çünkü artık dayanamıyordum 37+1 günlükken 3kilo60gr 49 cm dünyaya geldi ☺️
Cankusssssss Merve2332 benim de ilk sezaryende tansiyonum vardı 39+3 te şimdi Cuma ikinci sezaryen olacam 39+1 de insallah
ebrarmom08 Merve2332 evet hazır 🙂 evimdeki tek tük islerimi hallediyorum onun harici hicbirsey eksik degil aklima gelen oldukcada cantama atiyorum 🙂
EsZe Ozge3747 benim de tüp bebek de, 34 haftalığım. Doktorum hiç öyle bi şey söylemedi, o yüzden merak ettim
GulsahMulayim Ozge3747 evet, benim de tedavi ile olduğu İçin. Bana da direk sezeryan önerdi doktorum, arayıp da bularak yaptığımız için 😂🤭