Ahsen1625 bu zamana kadar zaten hiç bir şeyi kolay elde etmedim çok dualar ettim... görüyorum ki şimdi çok mutluyum😇 ama zamanında çok dua Edip çok savaştığim hiç pes etmedigim herşeyin bir vakti olduğuna ve Allah'imin bana en güzelini nasip edeceğine inandigim ona tam teslim olarak içim ferah beklediğim için böyle oldu.. ama nedense bu bebek konusunda bunlarin hepsini yapmayi beceremiyorum 😩😩 aglayamiyorum bile donuklastim iyice icim çok tuhaf Allah'a her daim dua ediyorum asla tersi olmuyor öyle bir insan değilim zaten 😑 nasip işte na-sip...