Flo diye bir uygulamak var sana hesaplıyor hangi günlerde döllenme olduğunu bildirim geliyor bugün ilişkiye girilirse hamile kalma şansı var diye onu indir adet tarihine göre ayarlayın . Ben 3 ay Doğum kontrol hapı kullandım bıraktım e bebek istiyoruz olmuyor Bende çok üzüldüm her ay adet olduğumu görünce yine olmamış diye ağlardım stres olunca gerçekten olmuyor 7 -8 ay olmadı sonra boşverdim artık olursa olur olmazsa biraz zaman geçsin hastaneye gider baktırırız bir sorun mu var diye dedik hiç düşünmedim ama o boşverip stres yapmadığım ay hamile kalmışım 3 aylık hamileyim şuan sende neden olmuyor diye stres yapma üzme kendini sen rahat olursan olur İnşallah Allah'ın izniyle 🙏🏻♥️