Bsra_95 ilk zamanlar kalp atışı varsa kalp atışı oluşmuş diyo gösteriyor ama dinletmiyo🤷🏻♀️ devlette ilk 13.haftamda dinletti. 17.haftamda dinledim bide. Büyüdükten sonra bakıyorlar dinletiyorlar yani. Bide doktordan doktora fark var. İlk öğrenip gittiğimde Bi doktor kendi kendine baktı 6+5dedi ne ekranı gösterdi ne kalbini söyledi hiç, bişey kan testi dahi istemedi gebelik var dedi okadar. 1hafta sonra özele gittim öyle emin oldum.