Ben yaşadığım yerle cidden gurur duyuyorum . Ablam Ankara’da yaşıyor hamile kontrole gidiyor eşinin girmesi yasak bebeğin fotoğrafı yok zaten hiç görmemiş ultrasonda ne saçma ya . Ben her kontrolde eşimle beraber gidiyorum kalp atışını duyuyoruz yattığım yerin karşısında bebeği görüyorum doktor kendi ultrason aletinde görüyor ve her kontrolden bir fotoğrafımız var ben anlam veremiyorum Ankara’da imkanlar daha iyi olması gerekirken böyle olması çok çok saçma