Ve nihayet doğumum gerçekleşti devlette ve mükemmel bi ekiple.herkes işini ne güzel yaptı severek kibarca müzik eşliğinde ben de çok uyumlu bi hastaymışım öyle dediler...ne dedilerse yaptım maşallah temiz de her yer.oğlumu özelde doğurmuştum ama sıfır ilgi.paranla rezil olmak bu olsa gerek.şükürler olsun Rabbime 🤲🏻