İlk sezeryanım özel hastahanedeydi.ikinci gebeliğim ve kontrollerim bile devlet hastahanesinde oldu çünkü özeli beğenmedim.doktorum çok iyi ilgili az önce de aradım nırmal doğum mümkün mü dedim çatı darlığın var riskli dedi ve ameliyat dikişini sordum merak etme estetik eriyen ip dedi saolsun.ilk sezeryanımı özel de yaptım da noldu afederseniz tuvaletinde bi peçete yoktu her hastahane bir değil tabi ama 🤷♀️