Denizkasalll Nesliiiiiiiii doktor geç döllenme olabilir dedi zaten ovülasyonumda 21 22 23 gösteriyordu beşinde adet olmam gerekti olmadım bugün kanamam oldu ama durdu giç birşey yok hiç böyle adet olduğumu bilmem yoğun olurdum az az geldi kesildi
MerveNural Denizkasalll bi de şöyle bi durum var rahim alismaya çalışıyor dengesi bozuluyor korunmasiz iliski karşısında vücut şaşırıyor bazen gecmis olsun en erken donemde olumlu sonuc alirsiniz umarim
Denizkasalll Merve6475 https://i.hizliresim.com/bvMNqV.jpg şimdi yaptım snece hamilelik var mı yok mu?
annekuzusuu Denizkasalll yerleşme kanaması adet geçtikten sonra olur zaten canım inşallah hamilesindir🙏🏻
Denizkasalll annekuzusuu https://i.hizliresim.com/bvMNqV.jpg hamilelik var mı yok mu ben anlamadım bu işten bişey?
Happmoml Denizkasalll hayalet çizgi var çok yeni olabilir canım inşallah vardır bi kan vermelisin 🤲♥️
MerveNural Denizkasalll simdi orda bi cizgi daha cikmis var diyecekler ama o digerinin golgesi yani cizgi o kadar yakinda cikmiyor umitlendirilme
Tugcenur61 Denizkasalll yanında hayalet çizgi var olabilir 2 gün felan bekle birdaha yap istersen inşallah hamilesindir🙏
Denizkasalll NihanMine bilmiyorum ve sabah kanmama oldu az bir şey ped taktım çok afedersiniz hepinizden çok özür dileyerek söylüyorum biraz daha gelmişti sonrasında şimdi tamamen kesildi v durum bu
annekuzusuu Denizkasalll silik çizgi genelde hamilelik çok yeni olduğunda çıkar acile gidip kan verirsen tam emin olabilirsin
MerveNural Denizkasalll umarim vardir beni yanlis anlamayin ama bazi arkadaslar bunu her teste diyorlar gebelik icin umutlandirip umutlandirip duruyorlar gecen bi bayan o kadar inanmis ki hastahane kapisinda saatlrce aglamis yapmayin gunaha giriyorsunuz