Denizkasalll ben 25 nisanda adetimi bekliyordum, 26 nisanda bir iki damla pempemsi kan geldi, hastalandım sandım akşama kadar ağladım. Sonra devamı gelmedi ama adet sancısı gibi sancım vardı. Ha geldi ha gelecek derken eşimin baskısıyla test yaptım ve çift çizgiydi. Birkaç gün bekleyin, gelmezse test yapın. Hayırlısı olsun inşallah 😊