Arzusss ama bakın şimdi bu riskler normal doğum içinde var. Ben hiç süt sorunu yaşamadım ve 2 doğumunda genel anestezi oldu. Yine genel olacağım inşallah. Daha dün bırda normal doğum yapan annenin sütü gelmemişti. Bunlar doğum şekli ile değilde kişinin kendisi ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Normal doğum kesinlikle olöalı zaten eğer bir sorun yoksa. Ben herkese diyorum genel anestezi olun sezeryan olacaksa. Herkesin memnuniyeti gerçekten çok farklı. Normal olup bir iki dikişi olanda duydum. İç dış 40 dikişi olanda.