Bende ikinci sezeryanımı olcagım rabbim nasip ederse, devlete gidiyorum devletteki doktorların hiç biri normale yeltenmiyor ilkinsezeryan olduğu için ama özeller yaptırıyorlar benim aradan 9 yıl geçti yinede kesinlikle riske atamam dedi bende hiç üstelemedim. Ben genel bayılmıştım o yüzden sezeryan sonrası ağrı dışında vücudumda ekstradan kalan bir ağrım olmadı çok şükür. Eğer sezeryan olacaksan belden aşağıya olma derim çok duyuyorum sizin gibi bel ağrısı çeken v s başka sıkıntı yaşayan canını tehlikeye atma derim.