Ben gebelikten önce cok fazla su içmeyen birisiydim günde bi kaç bardak, simdi kendimi zorluyorum günde 2 L içmek için ama neden bu kadar önemli acaba kimle konussam su diyor kendimi cok baskıda hissediyorum Rabbım yoklugunu göstermesin hiç bi zaman inşallahhhh ama size sormak istedim vucut ihtiyacı olanı ister diye düşündüm hep, benım içtiğim bu kadar suyun bebeğe faydası ne kızlar?