zmrtcskn aselzumra kaç haftada gittin kalp atışı yoktu canım benimde vardı kalp atışı ama zayıftı ve 2 hafta gelişmeden kaldı hibor 5000 başladım biraz kalp atışlaro kendini topladı gibi Allaha emanet sağlıklı olsun
zmrtcskn aselzumra canım peki bebeğin ölçüleri tam 9 haftaya uygunmuydu yoksa küçük mü benimkş çünkü kalp atışları vardi ama zayıftı gelişmiyordu 2 hafta 7 haftalık gibi kaldı iğneyle toparlar inşallah
aselzumra zmrtcskn 1 hafta gerideydi igneye hemen o gün başladım zaten sonra ki gttgmde çok şükür kalp atışı olmuştu inşallah sende sağ salim sağlıklı bir şekilde alırsın bebeğini kucağına 🙏
GamzeAltndas Nanelimon benimde senin gibi 9 haftalıkten durmuştu bebegimin kalbi ,ben de oksapar kullanıyorum 36haftalik olduk hala devam ben doğumdan 6hafta sonrada kullanmaya devam edicem merak ettiklerini sorabilirsin canım
zmrtcskn GamzeAltndas hayatım 9 haftalıkken durduğunda bebegin ölçüleri uygun muydu 9 haftaya küçük müydü yoksa
Nanelimon GamzeAltndas 9 haftalıkken kalbi durduğunda bebek küçülmüş hiç dokuz haftalık gibi durmuyor demişti doktor bana yani anlamadım o an üzüntüyle ölçüsünü falan hiç bilmiyordum da
zmrtcskn GamzeAltndas canım iğneyi kullandıktan ne kadar süre sonra etkisinide gösterdi de bebek gelişmeye ve kalbi atmaya başladı doktora ne kadar sire sonra gitmiştin
Ayazipek Nanelimon bende kan pıhtılaşması olduğu için kullanıyorum ilk hamileliğimde clexane iğne kullandım bu hamileliliğimde oksapar kullanıyorum ama clexane daha iyiydi morarma yapmıyor ve fazla acıtmıyordu piyasada bulunmadığı için oksapar alıyorum
zmrtcskn Nanelimon banada bebek 6 haftada kalmış kalp atışı var ama zayıf dedi iğneye başladım işte Pazartesi gitcem inşallah büyümüştür
GamzeAltndas Nanelimon şey demek istemiştir benim bebegimin haftası 9 haftalıktı ama 8haftalikken kalbi durmuş gelisiminine gore 8 haftalıkmış kalbi durduğunda
Nanelimon zmrtcskn insallah, Ben daha 4 hafta 6 gündeyim, doktor bir şey demedi su an yani daha kalp atışı da duyulmadı insallah güzel bir şekilde ilerler bu kez
zmrtcskn aselzumra canım bişey sormayı unuttum iğneye başladıktan ne kadar süre sonra bebeğin toplandıgını büyüdüğü belli oldu
GamzeAltndas zmrtcskn canim kalbi bi kere durdumu geri dönüşümü olmuyor ne yazikki kürtaj oldum tekrar hamile kaldim bu hamileligimdede 4haftalikken başladım iğneyi kullanmaya hala devam 36haftadayim
zmrtcskn aselzumra hani illk gittin kalbi atmıyormuş ya iğneye başladım çook şükür düzeldi dedin ya düzelmesi ne kadar zaman aldı hemen 1 hafta içinde düzelirmi yoksa biraz zaman mı geçmesi lazım mesela onu sordum hayatımm
aselzumra zmrtcskn gittim hemen iğne yazdı 1 hafta sonra gel dedi gttgmde kalp atışı oluşmuştu canım 1 hafta sürdü yani