Merhabalar, ben ilk gebeliğimde 9 haftalıkken bebeğin kalbi durmuştu, şu an hamileyim ve daha çok küçük 4 hafta 5 günlük. İkinci kez aynı şeyi yasamamak için iğne kullanmak istedim doktorum da bu iğneyi yazdı. Aranızda oksapar isimli iğneden kullanan var mı? Bazı sorularım olacak 🙏🏻