melikeyakisikli 14+4 haftalık olduk mide bulantım geçti çok şükür yorgunluk ve sürekli uyku hali aşırı şekilde devam ediyor 2 gündür karnımın içi yırtılıyor gibi hissediyorum neden bilmiyorum cinsiyetini öğrendik böyle devam ediyorr kafamı koyduğum yerde uyuyorum 😞