@turkuaz1290 canım haftalarımız aynı bende 14+5 im dün doktora gittim ağrılarım oluyordu sırf onun çin gittim yoksa 2 hafta sonraydı kontrolün doktrum baktı herşey normal dedi bebeğin gayet sağlıklı dedi ama istersen vajinal olarak bakalım kasılmaların açılma varsa oda yapabilir dedi bende baktırdım tabiki herhangi birşey yokmuş şükürler olsun vajinal baktığında cinsiyetini öğrendim oğlum olucak inşallah yumurta bende yiyemiyorum kokusuna bile tahammülüm yok ama sürekli bi teyze buldum ondan süt alıyorum yoğurt yapıp onları yiyorum fayda olsun diye ☺️☺️