Kubra_ali canıııım seni okadar iyi anlıyorum ki ama bide şöyle düşün Rabbim seni imtihan ediyosa bu kulum benim verdiğim derde isyan mı ediyo yoksa şükür mü ediyo diye seni sınıyosa ya o bebek çok sağlıklıysa doktorları yanıltıyosa Rabbim o bebeğin yiyecek ekmeği görecek günü varsa ve sen bana bağımlı yaşamasın diye bunları elinden alcaksan 😞 Bebeğimdeki kalp rahatsızlığı beni de çok düşündürdü diğer çocuklar gibi koşup oynayamıycak her dakika her saniye bakımıma ihtiyacı olcak diye bende kendimi yedim bitirdim sonra dedim ki ya sen napıyorsun kimin malını kimden sakınıyosun Allah onu senin rahmine koymuş mu koymuş onu sana nasip etmiş mi etmiş onun varlığından seviniyosun Rabbim verdi bunu bana şükür diyosunda hastalığı olduğunda neden aynısını diyemiyosun sana mı kaldı onun nasıl yaşıycağı karınca bile doğarken nasibiyle doğmuyo mu nasıl düşünürsün nasıl bakcam diye dedim ve sanırım şu yaşıma kadar kendime söylediğim en anlamlı en doğru cümleler bunlardı bırak o koyduysa rahmine vardır bi bildiği tam teslimiyeti hisset bu kul senin Rabbim sen verdin sen bilirsin de bak nasıl ferahlıycaksın çık dışarıya tut eşinin elini o meleğe tulumlar bak batteniyeler bak git ip tığ al ayakkabı ör boşver gerisini Allaha bırak kendinide bebeğinide üzüp çıkmaza sokma nolursun 😊 Uzun oldu ama sana anlatırken bile huzurdan yaşlar süzüldü gözümden bebeğini sev ona aşık ol nolur ona kıymayı düşünme Allah rızası için ❤