Kubra_ali evet başka iyi bir doktorda ayrıntılıya girdik kalbindeki leke hariç her şey yolunda görünüyor. Inu da biz takmıyoruz kafaya, bence bu işin en önemli noktası rahatlık. Doktorlar da söylüyor, rahiö bir kapalı kutu her şeyi net göremezler. Her şey Allahtan