CanNurdan Bana doktorum en az 3,5 litre dedi daha fazla içebilen yoktur sanırım 🤭 zaten çok su içen bir insandım ama ben bile zorlanıyorum 🤣
Rubab_2020 CanNurdan canim gebelik öncesi 3 litre rahat içiyordum ama gebelikten dolayı midem bulanıyor diye içemiyorum tüm gün iki üç bardak ancak içiyorum o da yudum yudum
Esesen espalp hey maşallah nasıl beceriyorsun canım ya😂 kilo da almazsın sen bu sayede he ben anca 1,5 tur
CanNurdan esra1907 benim kilom da var çocuğuma zararım olmasın diye elimden geldiğince iyi besleniyorum
CanNurdan NurGrlek ya 🤭 ben çok zorlanıyorum sabah kahvaltıdan sonra iki litre içtim şimdi 1,5 litre kaldı 🤣
Deletedmom0042 2 litreye ulasabilmek icin canim cikiyor 🤦🏼♀️ Bardak bardak sayiyorum her gunde ulasamiyorum 🙄
CanNurdan Deletedmom0042 ya zorunlu ya ceviz yemeyi çok severdim önceden şimdi zorla yediğim için hiç zevk almıyorum su da aynı şekilde zorunda hissettiğim için hiç zevk almıyorum
Sedayt CanNurdan kuZu tavsiyem su şişesi bulundur yanında gördükçe iç ben alıştım hiç bardaktan su içmiyom hep şişe gördükçe aklıma geliyo
espalp CanNurdan bizim evden de güneş hiç gitmiyor 🤦🏼♀️ Bi de öğretmenim zaten ders anlatırken sürekli su içmeye alışkınım şimdi bi de içim yanınca hiç zorlanmadan 4 içiyorum😬
Beyzaok12345 CanNurdan aynen kuzum Benimde kilom var o yüzden dikkatli yiyorum gerçi 3.5 kilo verdim şuAn yiyemiyorum ama yedigim zamanlar dikkat edicem inşallah 😂
Deletedmom0042 CanNurdan evett zaten cok icemiyordum eskiden simdide zorlaniyorum :/ masallah size 3,5 litre icebiliyorsaniz. Taktik varsa aliriz 🤓😁
eymen08arass Valla iki ancak içiyorum doktorum kiloya göre su veriyorum dedi bana kilon az olduğu için iki iki buçuk iç ddi