Nisa01 ben taçlı bir 10 lu seti gelinsabahlığı diye bir yerden aldım. Kalitesi iyiydi yazılarda idare eder. Hatta bu adam göndermeyince gelin sabahlığı ndan kanatlı tulumu da tekrar sipariş verdim 4 günde kargoladılar. Şimdi yolda kargo bekliyorum. Aslında tüllü falan birşey istiyordum (gülenbebek e verdiğüm sipariş öyleydi) ama şu yaşadığımdan sonra başka siteye cesaret edemedim bari bildiğimden alıyım tülü sonra diktiririm dedim. Gelinsabahlığındakiler biraz klasik gibi