Nunumm Ilknur_emin sanmıyorum ben sürekli içiyorum dondurm yiyorum ama buzlu olmadığı sürece birşey olmz yazıyor nette
oykusss Ilknur_emin Sen yeter ki su iç , Su iç ki enfeksiyon olma soğuk sıcak ılık farketmez. Hasta olmamaya özen göster sadece , yazın suyu daha çok tüketmek gerekiyor , çünkü başkaları sıcaklığı 30 hissederken hamileler 50 falan hissediyor 😂
Elifertan Ilknur_emin aklımdaki soru canım bende soğuk si içiyorm doğum için kaynanamon yanındaym içerken görüyo çok soğuk su içme çocuk branşitle doğmasın diyo içime kuşku düşürüyo
Sarkac Ben iciyorum izmirdeym cok sıcak birsy olmaz ilk cockta gersyde sakndm ama arkdslarm masallh sigara icen kola icen hersgi icen vardi birsy olmuyr
Ilknur_emin oykusss balm ben mardindeyim çok sıcak 43 45 derece ılık su içersem ne hâle gelirim düşünemiyorum
Brnaebu Elifertan böyle birsey olacagini sanmiyorum o zaman sicak corba ictigimizde bebege ne olacak?yedigimiz ictigimiz direk bebege gitmiyor ki tat veya soguk sicak olarak
Nunumm Ilknur_emin millete bakarsan işin içinden çıkamazsın boşverrrrr takma kulaklarını kapat sağlıcakla al bebişini insallah
Sarkac Ilknur_emin hic korkma canm eltim sigarada icti dedm icme cocugu saglkli odgdu bir sogk sudan brsy olmaz ya co ksicsk burda hava ilik su icilmyr ki napcn
Melektrk Ilknur_emin vallahi bende içiyorum dondurma da yiyorum İzmir yanıyor çünkü ama dün bir arkadaşımı gördüm hamileyken bebeği iki kere hasta olmuş birinin de çocuğu bronşitli doğmuş dedi ama İzmir yanıyor nasıl ılık su içeyim
Ftmemne Melektrk evet benim bir akrabamında bebeği bronşit li doğmuş. Hamileyken çok buz yemiş için yanıyor diye
bilnazo68o Ilknur_emin yok caniiiim :) soguk icecekeler tuketmek heleki yaz aylarinda en cok onerilern sey hamileler icin. Hem bebisleride harekete geciriyor. Dondurmaysa bebise kilo aldiran yiycekler arasnda .:)
Brnaebu bilnazo68o kesinlikle katiliyorum hergun dondurma yiyorum 1 veya 2 tane canim istiyor napim 😁bebegim de masallah önde gidiyor
Bsyldrmdlk Ilknur_emin hayırr... Hurafe. Bende çok dondurma yiyorum çok soğuk su içiyorum. Özellikle bir ebeye sordum plesanta o ortamdaki ısıyı sağlıyor bunun yediğimiz içtiğimizle alakası yok.