O cift cizgiyi görmek icin o kadar cok bekledim ki.. Seni de anlıyorum kesinlikle yargılamiyorum ama ne mutlu ki düşününce hamile kalmışsın. Şükretmen gereken öyle cok sey var ki nolur aldirmayi düşünme, kalp atışını duyabilmek icin 1 hafta dolmasini bike bekleyemiyorum öyle gözüne bakiyorumm. Svlat sahibi olmak ocon ne paralar, ne goz yaşları döktüm. Ben yasadim kimse yasamasin diye dua ediyorum ama böyle postlar okuyunca icim öyle burkuluyor ki. Yerinde olmak isteyen binlerce insan var, lutfen yavrunun kiymetini bil..