Meltemm1 Canım yorumlarını hep okudumda . Benimde eşmde siğil var yaktırıyo sürekli. Bendede tam genital bölgemde iç tarafta pütür pütür bişeyler gördük gittikçe ilerliyolar yani. Özel hastanede Bayan bi kadın doğumcum dedi muayne edeyim siğilse normal doğum yapamazsın dedi. Muayne etti siğil değiller tamamen gebelikten dolayı çıktılar doğumdan sonra geçerler dedi. Ben yinede kafam rahat olsun dedim cildiyeye gittim oda muayne etti siğil gibi görmüyorum dedi kadın doğum doktoruna danış ona göre parça alınması gerekirse alınır dedi. Devlet hastanesinde erkek bi doktora gittim siğil gibi göremedim ama bi simir testi yapalım dedi simir aldı. Şimdi aklım çok karışık bi o kadar da korkuyorum 😣 Haftaya perşembe kendi doğum yapacağım doktora randevum var , onada tekrar bi muayne olacağım ve sonrasında simir tahlil sonucumu bekleyeceğim ama 20 güne ancak çıkar dedi 😣