Meltemm1 tanesini 200 TL den yakıyorlar. Yapma kurban olayım çok acıyor çünkü , direk iğneyle uyuşturup , ben anestezi altında ameliyat oldum ama sen hamilelik öncesi hiç kalkışma bide solüsyonu var onun , yaktıktan sonra siyah oluyor ıslak tutacaksın daima solüsyonla , sonra düşüyor gidiyor 🤦