Merhaba hanımlar 35+5 günlüğüm dışarıya yürüyüşe çıkalım dedik annemle çıktık ama bebek nasıl aşağı doğru baskı yapıyor oynuyor size anlatamam kasıklarımda da sürekli bir ağrı böyle karnımın altında ağrılar dedim herhalde yollarda doğuracağım ümraniye çevresini de bilen bilir inanılmaz bir trafik ve karmaşa vardır eve kendimi zor attım yolda çok korktum yollarda doğurucam diye sürekli böyle sanki yolda doğurucam yollarda rezil olucam diye korkuyorum sürekli böyle vesvese geliyor karnımıda her gören aşağıya inmiş diyor bu ağrılar vs erken Doğuma veya Doğumun başladığına mı işaret eder bilgisi olanlar lütfen yardımcı olup beni bi nebze de olsa rahatlatabilir mi çünkü doktorumda tatile çıktı kendimi de psikolojik olarak iyi hissetmiyorum bu aralar bazen diyorum yeter yapamıcam kendime sezeryan günü almaya gideyim bazen de normal Doğum yapabilirim herkes yapıyor ben neden yapamayayım diyorum 😞😞😞😞😣😔😭