Kader5516 betussa doğurdum ben canım yarın 10gün olacak doğum hikayesini paylaşamadım bilgilendirmek için söylüyorum 😊
Kader5516 Meryemsnlk iyiyim canım çok şükür bebişde biraz sarılık var onun düşmesi için uğraşıyorum 🤦♀️doğum sonrası daha zormuş ama😊
Meryemsnlk Kader5516 tabi biraz daha iş zorlaşır doğduktan sonra 😊sarılık her bebekde oluyo sanırım geçer inşallah
Binay betussa gözünüz aydın ben doğum yaptım bebeğim gayet sağlıklı çok şükür sizde sağlıcakla alın kucağınıza inşaallah
betussa Binay ay amin insallah bend esagsaglim alirim kucagima gözünüz aydın canım benim sizd3 tam olarak nasıl ortaya çıkmıştı ayrintilidami
Binay betussa evet canım ayrıntılı utrasyonda gözükmüştü ayriyeten ikili testtimde yüksek çıkmıştı ve kordonda üç damar olması gerekirken iki damar vardı ama şükür hiç bir sağlık problemi yok
Cookie_the_pomy Meryemsnlk nipty hasar yüzdesi vermez . 3 trizomi tespiti yapılır. Var yada yok der. Ama Amniyo bakılması hasar yüzdesi ve 48 farklı anormali tespiti ve hasar oranını veriri. Amniyo tecrübeli ellerde yapıldığı takdirde riskli değil