elissa özel veya devlet doktora göre çok değişiyor ben özele gidiyorum ama perinotolog çok kötü konuştu benim ilk bebeğim eşimle bana yok bebeğinizi kaybetebilirsinz karından sıvı alınması lazım yada genetik test yaptırın ağlaya ağlaya çıktım kendi doktoruma gittim oda bunda hiç bişey yok bütün testlerin temiz çıktı istersen genetik testi yaptır için rahat etsin dedi çok şükür imkanım var yaptırdım temiz çıktı ama bol bol dua ettim her şey dua üzerine önce Rabbim bebeklerimizi sağlikla kuçağiımıza almayı nasip etsin inşallah🙏