@Kelebegimmm ay bende 30+2 oldum sürekli hareket halinde gece gündüz nasıl psikolojim bozulduysa rüyamda dediğin gibi oynuyodu böyle derimden elini ayağını görüyodum aşırı korkuyodum niye böyle oldu diye sonra baktım doktor diyo erken doğum çocuk geliyo pırt diye çıktı içimden 😂😂 sabah uyandım dedim ya erken doğarsa naparım bebek iyi hoş güzelde insanı delirtiyo böyle 😂