DiplomaliEvHanimi sen devam et kuzum test yapmaya mesela bende hep 12 13 yumurtlama 14. gun catlardı bu ay ılk kez 21. gun catladı ondan oncekı ıkı gunde t cızgısı kopkoyuydu. bu arada 10.gunden ıtıbaren hep ovulasyon testı yaptım cogu zaman pozıtıfe yakın cıktı hepsı hatta suphelenıp 21. gun aksamı kan vermıstım 0,100 cıkmıstı betam :) mesela en son yakaladıgım çatlamadan sonra hep silik çıktı. o nedenle zaten adetımın gecıkmesınden sonra erken gebelıkte gordum hamıle oldugumu cok sukur