Hamd_olsun benimde uygulamada 14 Haziran gözüküyor. 1 Temmuz da 1159 çıktı 3 Temmuz da 2159 çıktı. Doktorum yıllık izinde diye daha doktora gidemedim nöbetçi bi doktora gittim alttan muayeneyle 3 Temmuz da keseyi gördü. Kendi doktoruma haftaya cuma gidicem acaba kalp atışı fln belli olur mu o zamana bilmiyorum 2. Bebeğim ama unutmşm herşeyi