Benimde yirmi haftalık dediginiz gibi batma zonklama hele ki kramp cok fazla bel ağrısı da tabi var bemde tedirgin oluyorm bugun kontrolum var birdr ikinci hamileligim ilki erken doğum oldu 30haftalik insan tedirgin olmuyo değil inşallah skntisiz kolaylikla zamanında erken dogum olmadan kucagimiza almak nasip olur evlatlarimzii