Öyle düşünme ben kızım da hiçbir belirti yaşamadım doğuma kadar ne baş dönmesi ne bulantı kusma tiksinti hersey normaldi. Bu hamileligim de 6 haftaya kadar yine bir belirti yoktu 6 haftadan sonra aşırı mide bulantısı çektim yemek yapamadım yiyemiyordum buzdolabının kapağını bile açamıyordum kokudan 10 haftaya kadar sadece ekmek arası domates peynir ve eksi salata yedim Son 1 haftadır yemek yapıp yiyebiliyorum