5+2 haftadayım hamileliğimin ilk belirtilerin de baş dönmesi, aşırı yorgunluk, sürekli uyuma isteği, hafif şekilde miğde bulantısı ve sağımda çok hafif bir kasık ağrısı vardı. Doktora yalnızca kan tahlili yaptırıp bebeğin varlığını öğrenmek için gittim. Zaten bebeği öğreneli 6 gün oldu. Fakat dün akşamdan beri şimdiye kadar olan belirtilerimin hiçbiri olmamaya başladı ne başım dönüyor ne uykum var ne miğdem bulanıyor... İnternetten ufak bir araştırma yaptım bebeğin kalp atışları durmuş olabilir diyor.. Allah korusun başına gelen var mı??? İlk gebeliğim korkuyorum ...