zeynepsalgarr1 Humaaydn Bizimde 40 olmaya 3 gün kaldı kızımla, inşallah Pazartesi günümü doldurduğum an kızım gelir sağlıcakla🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️
Gulnar44 Conunannesi inan ki bende bikmisim o aramalardan milletin merakindan sanki ben dogrucamda onlar bakicak onlar uykusuz kalicak benim icin
ezehra Humaaydn 39+6 ve halen daha bi belirti yok 😂🤦♀️ sanırsam sevdiler içeriyi çıkmak istemiyorlar 😊
Humaaydn ezehra görümcemle konuşyoruz oda 41+5 te doğurdu dyorum bnmkide uzatırsa o kadar çıkınca döverim onu poposuna vura vura😀 şimdi bile ayağını belimden çıkaryo bastırıyor eşim gıdıklıyor ayağnı çek kız içeri dyo hemen bi çekiyo 😀😀
ezehra Humaaydn bende öyle yanımı artık deşti resmen ayağıyla 😊 inşallah daha o kadar beklemez de yarına gelir kızım doktor 7 temmuz demişti inşallah fazlası olmaz 😊
Tuhar 40+1 hiç gelmek istemiyor gibi, sancım olsa mutluluktan havaya uçağım o derece bunaldım. Bir an önce kızımı sağlıkla kucağıma almak istiyorum.🙏 Bu bekleyiş çok zor ,hepimize sabır diliyorum.
Humaaydn Sad3c3m yok krize sokcak bu çocuklar bizi insan az biraz acele eder amacına ulaşır bunlar yok burçlarının özellğini taşıyorlar evcimen olcaklar yuvalarından çıkmıyorlar😀
Sad3c3m Humaaydn haha aynen aynen 😍😍 yerim ben onları zamanlarını bilir kuzucuklarımız inşallah çok geçe kalmadan gelirler
Humaaydn kızlar sizdede benimki gibi bel ağrısı ve kalçada ağrı varmı bn yürürken çok zorlanıyorum evde dhi basamıyorum ayağımın üzerine kopuyo belim kalçam😒
Humaaydn ezehra bnmde 11 temmuz a kadar doğar demişti ama bzdede tık yok bnde pzrtesye gelir ümidiyleyim😀
ezehra Humaaydn bizim istememiz önemli değil demek ki 😂😂 bekleyin siz diyo merak ettiriyorlar iyice 😂😊