Neslihan7153 senemmmmm hayır çok sağlıklı idi bir sıkıntı yaşamadı hiç ne hamilelikte ne Doğumda ne sonra ama tabi bu doktordan Seçil her hamile bayan farklı süreçler atlatıyor o çok şanslı idi
esra1919 Neslihan7153 25+1 haftaligim ben canım. Ilklerde daha ilgiliydi. Simdi pek oyle değil. Biraz bastan savma bakıyo gibi. Bide ilk hamileligim surekli diyprum tecrubem yok yapmam gerekn testleri falan anlatin soyleyin diyorum. Ben demeden bisey demiyo.
esra1919 Neslihan53 selma hanimla hanife hanimin odaları yakin canım ayni yerdeydi onlar dimi. Ben hanife hanima gidiyorum çünkü 6. Ayima girdim ama pek icime sinmedi açıkçası.orda kartim bilgilerim vs. Var sonucta. Selma hanima gitsem o bakarmi bana acaba
Neslihan7153 esra1919 bilmiyorum canım bir kere muayene olup selma hanıma sormak gerek bundan sonra size geçebilir miyiz DİE
Neslihan53 esra1919 tabikide bakar doktor tercihi bize kalmış sonuçta ben sibele gidyordm sonra selmayla devam ettim öyle bişey demeye hakları yok. Evet odaları çapraz kapı
Neslihan7153 Neslihan7153 bende aynı şeyi düşünüyorum açıkçası sonuçta bu bizim ilk hamileliğimiz bizi aydınlatması gerek
Neslihan53 esra1919 ayrıntılı ultrason raporumu selma hanıma gösterdm hala onla devam edyorum tahmini 20. Veya 21.haftamdı
Zelisy Bende şarda Asiye hanıma gidiyorum 21 haftalığız ve memnunum şuanda doktorumdan bi aksilik olmazsa devam edicez asiye hanıma gitmeye☺️