Rize de hangi doktor a gidiyorsunuz bayanlar ben devlet de Hanife hanıma gidiyordum sonra kanamam oldu şar a geldim acil Ali Koray beye göründüm kesen aşagı da dedi 9 haftaya kadar Hanife hanım bunu farketmedi mi yoksa devletin cihazları daha mı basit lütfen doktor fikirlerinizi bekliyorum