Ayceyasaf Gizem_miros Devlette düşünüyorum doğumu mu bebek iri diye sezeryan olcam ama spinal istiyorum ümraniyedeki kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum
Gizem_miros Ayceyasaf canim internettede biraz bak istersen epudral agrisi cok olmuyo yani bebegini hemen emzirebiliyorsun şok etkisinde degilsin spinalde cok bas agrisi oluyormus tabiki.memnun kalanda vardir bende m3cburi sezeryan olmustum ilk oglum 39 haftada 4.200 dogmustu ben rahat gecirdim yani simdi ikinci doguma az kaldi 30 gun filan kaldi 😍😍😂
DeryaKuzusu Daha bugün sordum hastanede sezeryandanda epidural olmuyor dedi. Normal doğumda oluyormuş. Sezeryanda spinal ya da genel anestezi dedi 🙄 kafam karıştı şimdi. Epidural Sezeryanda ne işe yarıyor? Zaten uyuşuk olmuyor rmu beden anestezi ile 🤔
Alarasel Burcak61 Demirinannesi1 hayır epidural genel ve spinal olmak üzere 3 çeşit var sezryanda ama normldede epidural olabiliyor.
hohomoromu HavvaKadir spinal sezeryan dıyosn canım galıba belden uyuşmalı bel ağrısından , baş ağrısı ,boyun ağrısından baika bir şikayet olmuyır genelde 😊
HavvaKadir hohomoromu hayır canım epiduralden bahsediyorum sezeryan ameliyatlarda da epidural yapılıyo araştırdım ve gittiğin hastanede özel hastane belki hastane farkından dolayı epidural yapılmıyo olabilir. Genel anestesi komple bayiliyosun spinal anestezi de belden aşağı uyuşturuyorlar fakat doğumdan sonra şikayetin çok oluyo baş ve bel ağrısı gibi. Epidural ise yine belden fakat bölgesel olduğu için vücuda bi zararı olmuyomuş doğumdan sonra doktorunun uygun gördüğü saatlerde sana ağrı kesizi ilac veriyolar.