38+2 günlük hamileyim bugün doktor kontrolüm vardi normalde çatı muayenesi olacaktım fakat bebek kilolu olduğu için doktor direk sezeryan dedi pazartesine gün verdi. Bende epidural sezeryan istediğimi söyledim ve ona karar verdim. Epidural Sezeryan olanlar bilgi verebilir mi doğumdan sonra ne gibi şikayetleriniz oldu. Şimdiden teşekkürler :)