Ezgib Damla6606 bence bi konusun belki doktor daldi 12 diyecegini 22 dedi 😁yani sizin özel durumunuz varmış bide kayınvalideniz zamaninda gelir allahin izniyle
Beyzadncc Damla6606 valla uyku düzenim bitti bebiş kıpır kıpır sıcak desen felaket allah yardımcımız olsun neyseki son 69 gün kaldi 😄😄 sağlıkla gelsinlerde
Ezgib Damla6606 amin rabbim hiçbirimizi bu yari yolda koymasin 🙏bakalim ilk kim doğuracak Eylül anneleri
Beyzadncc Ezgib ben erken doğurganmışım gibi hissediyorum sanki ağustos sonu gibi 😂 hayırlısı bakalim nasıl olcak 😊😊
Kbr1212 Benim de 12 aralık doktor 18 eylül dedi sizin daha erken olup nasıl daha geç doğum anlayamadım🧐
feyzaa34 Kbr1212 canım bende sordum şimdi onu ultrasonda göre değişiyor heralde birde söyle bisey duydum ne kadar doğru bilemem 40. Haftaya girildimi 7 gün geri atiyomus doktorlar 🤔
GulsahC Kbr1212 Merhaba, Sizinle ayni tarihleriniz ama ultrasona göre bir hafta önde Bebeğim o sebeple Doğum tarihi 12 Eylül gözüküyor ultrasona göre 🥰
Ezgib Beyzadncc insallah canim 🙏 ben hic bisey hissetmiyorum ama 22 Eylül denildi 23 Eylül evlilik yıl dönümümüz eşim dışını sık ogun doğur diyor 😂sanki benim elimde
Scb Damla6606 benimkide 6 aralık ama doğum ultrasonda 7 eylül gözüküyo bel ağrısı çatı kemiği ağrısı kalça agrisi ne ararsan var valla 😀 bunada şükür
MinikPrensesAnnesi Bizimde tahmini doğum tarihimiz 1eylül ama eylül mü olur Ağustos mu bilemiyorum artık 😂
feyzaa34 Damla6606 benim sat belli değil gittiğim doktorlara söylüyorum ya 9 aralık yada 13 diyorum hangisi neyi baz aliyor bilmiyorum ama hic biri 19 eylulden fazla söylemedi. Ya 19 eylül ya 14 eylül diyip duruyolar. Kız sana niye 22 si dediler şimdi merak ettim🤔 @Serrameri merveninde 6 aralık sat ona eylül ortası demişler
Kbr1212 feyzaa34 hmm anladım Valla zaten akil sır ermiyo son aya girince zaten şekillenir inşallah hayırlısıyla haftalarını doldurup sağlıkla gelsinler de 😊
Serrameri @feyzaa34 harbiden benimde 6 aralık sat ama doğum 12 Eylül dedi sana neden öyle bişey söylediler anlamadım şuan @Damla6606
Cagla29930 Benimde ilk adet tarihim 19 Aralık inşallah 19 ya da 18 Eylül Doğum çünkü sezeryan olacak son 75 gün kaldı benimde bu üçüncü olduğu için ekstradan bişey yapmadım ama sıcaklar mahvediyor beni de