Nezahatozen hakkımızda hayırlısı kuzuö .ben de şimdi devlet hastanesine geldim yatışını yapalım senin hemen diyorlar ben istemiyorum özeldeki doktor çarşambaya kadar müddet vermişti doğuramazsan öyle yatış veririz diye .devlette ki hemen yatırcak suni ya da sezeryan yapıcakmış .ben de firar edicem