Marziyeeeeee annevebebek canim bende ozel hayat hastanesine gidiyorum nts ye giricem de ucretlimi ucretsiz mi bi bilgim yok sen biliyomusun acaba ucretliysede ne kadardir acaba
annevebebek Marziyeeeeee Malesef bilmiyorum ama ücretliyse bile çok uygundur eminim. Genel olarak o hastanenin herşeyi uygun çünkü
annevebebek Marziyeeeeee Malesef bilmiyorum ama ücretliyse bile çok uygundur eminim. Genel olarak o hastanenin herşeyi uygun çünkü
Alarasel Melektrk bnce özelde devam et Allah korusn daha öncede bşiler yaşamışsn okudm riske atma asla devleti önermiyrm bnm yengm ebe hemşire bn gitmiyrm düşün.